Beko DSFN 6831 X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DSFN 6831 X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ari12345678 09-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

Omdat ik het merk niet kende ben ik bij mijn aankoop te veel op de reviews afgegaan. Deze zijn volgens mij geschreven door beko zelf. De machine is niet stil, de vaat is vlekkerig en ik moet alles nadrogen met een theedoek.

Maria 20-04-2014
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

Heb al eerder een review geschreven, toen had ik hem nog niet zo lang. Ik ben echt erg tevreden, hij is stil, doet z'n werk goed op voornamelijk de korte programma's, het meeste gebruik ik nr. 4 die 58 minuten duurt en soms ook nr. 3 die slechts 30 minuten duurt. Voor het hele korte programma is echter wel aan te bevelen om waspoeder te gebruiken aangezien anders het blokje geen tijd krijgt om te smelten. Als je hem gelijk na eindsignaal even open zet om de stoom eruit te laten gaan droogt hij ook perfect, dit in tegenstelling tot m'n eerdere vaatwasser van een bekender merk die 2,5 duurder was (M...., er is geen betere). Ook het kunnen verstellen van een aantal rekjes is erg handig.
Ik kan iedereen die op zoek is naar een nieuwe vaatwasser deze aanbevelen!

Sjoerd1965 31-03-2014
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

Sinds een paar weken in bezet. Overall zeer tevreden, met name het geluidsniveau is uitstekend (laag). Echter ondervind ik ook een nadeel. Het bijvullen van het glansspoelmiddel wil niet echt lukken. de vulopening loopt meteen vol, ik moet de klep dan schudden, er komen wat luchtbelletjes en dan zakt het glansspoelmiddel het reservoir in. Dit moet ik een aantal keren blijven herhalen tot dat er geen luchtbelletjes meer verschijnen. Ik moet hier nog contact over opnemen met mijn leverancier maar ben wel benieuwd of meer gebruikers dit probleem hebben ervaren.

Sjoerd1965 02-05-2014

Update, Supersnelle service van BEKO. Monteur aan huis heeft het bakje vervangen, echter schijn je veel geduld te moeten hebben met het bijvullen van glansspoelmiddel, het zakt dus heel langzaam weg. Een issue dus, jammer maar het is niet anders.

bonjuk 12-01-2014
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

Nav de reviews op kieskeurig uiteindelijk voor deze vaatwasser gekozen. Mooie rvs uiterlijk wat mooi bij onze keuken pas. Gewoon een paar knoppen op de voorkant, niets moeilijk. Genoeg keuze uit diverse programma's. En inderdaad hij is lekker stil.
Indeling korven naar believen in te richten. Was- & droogresultaat goed. Duurzaamheid is nu nog moeilijk te zeggen.

Maria 31-12-2013
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

Ik heb de machine gekozen op de kwaliteits/prijsverhouding in combinatie met het oog en het oor dat ook iets wil, hij staat namelijk in een open keuken. Hij is inderdaad heel stil en het wasresultaat is perfect. Nou moet ik zeggen dat hij tot nog toe wel redelijk 'schone' vaat te verwerken heeft gekregen, nl. serviesgoed wat uit de verhuisdozen kwam en dus nog niet veel aangekoekte borden en pannen. Het droogresultaat is ook fantastisch! Beter dan de miele die ik hiervoor had en waarbij ik bij het uitruimen toch altijd nog een theedoek nodig had voor de kopjes.

beko vaatwasser 27-12-2013
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

deze machine heeft een prachtige uitstraling,schitterende
afwerking,doet zijn werk geruisloos,veel keuze uit programma,s,rekken goed verstelbaar,oa bestekbakje en rekjes aan de zijkant en achterin.zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.zeker een aanrader.

jomedala 17-12-2013
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

Ik heb hem nu 14 dgn en bevalt zeer goed. Was op zoek naar een rvs uitstraling vanwegen een open keuken. Daarbij is hij niet alleen zeer stil in gebruik maar ook makkelijk in de bediening.Het is een A++ wat zeker ook tegenwoordig belangrijk is en ook het gebruik van water is zeer weinig.Zeker een aanrader.

Benjamin1976 11-12-2013
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

Aanvankelijk vond ik de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed. Ik wilde namelijk een RVS uitvoering. Maar de kwaliteit is natuurlijk net zo belangrijk. Het valt me op dat deze echt in verhouding zijn. Ik heb tot nu toe het ECO menu gebruikt. Puur om te proberen. En echt...goed schoon! Dus nu gebruik ik alleen nog de ECO stand. Dus nog zuinig ook!

Als extra wil ik nog erbij vermelden dat de vaat er kurkdroog uitkomt. Ik heb de waterhardheid ingesteld op 4, ik woon in de Randstad.
Heel fijn dat er zelfs een hardheidstest van het water bij zit!

Daanreviews 29-11-2013
Geschreven voor: Beko DSFN 6831 X

ik heb de vaatwasser gekozen om zijn duurzame aspecten, weinig stroomverbruik en watergebruik per wasbeurt. Hij is vrij stil, ik heb een open keuken, maar ik heb geen last van het geluid. De vaatwasser heeft een mooi RVS voorfront, de rest is mooi zilvergrijs gespoten.
Hij heeft genoeg programma's, ook om even kort wasje te doen of minder heet. Dit vind ik fijn, want zo kan ik energieverbruik ook in de hand houden. En met een kort wasje van 30 min komt de vaat er ook prima uit. ik ben heel tevreden over uiterlijk en het gebruik. En na mijn oude vaatwasmachine is de geluidsvermindering een verademing.